Followers

Thursday 2 February 2012

Life must go on~

salam alaik...
    okep! ain dah pindah dari kaka..shesh!! aku rasa aku nanges mcm budak-budak kot.Ain,kenapalah kita ditakdirkan berjauhan.Walaupun awak nun jauh di Johor,tapi hati kita tetap dekat..macam tv9,dekat di hati.Ceyh!Sejak bila mekcoh jadi minah bunga ni.Aku memang syg gile kat ain sebab dia memang bez fwen aku seumur hidup.Kitaorg makan sama-sama,jalan sama-sama,and guess what,memang no secret between us.Sekarang,no more ain..oo..key tipula kan kalau aku cakap yang aku tak boleh hidup kat dunia kaka ni kalau takde ain..Life must go on~kan3..apa yang penting,hubungan kami takkan putus,today,tomorrow,forever and ever.Perpisahan memang lumrah kehidupan and setiap pertemuan pasti ada perpisahan.Hah! kan aku dah keluar aura ke'ustazah'an aku.Kuang3.Macam la aku ni takde kawan lain kat kaka tuh.Fb kan ade.Ain is the best!!! Kawan yang lain mesti tanya,rindu dop kat ainul?..op kos la der..Takkan la dop kot and aku rasa macam nak pindoh jer.Banyak kenangan aku with her kat kaka..i'll never forgot about that..i swear..Korang nampak jer aku happening gituh,tapi dalam hati,hepy2 ni zero.Nil!.Even aku dah jauh dengan dia,tapi kiteorg tetap berhubungan.Memang la handphone kan ada.But,it's great kalau jumpa empat mata terus kan.Okey,mekcoh! After this,no more tears.Arosso?! First day tanpa ain hari tu pun aku dah nangis spanjg masa.Masuk hari kedua alhamdulillah dapat la kawal air mata aku yang berharga ni.Muka pun dah macam jeruk masam.Aigoo! Kan aku dah celoteh bnde ngarut2..mekcoh memang! Ain,datanglah beribu-ribu kawan kat dunia ni,awak tetap kawan baik saya till end.Your the best one.Okey,aku sempat agi pesan kat ainul kay..'ain,jgn ada kawan yang rapat selain saya'..kuang3..tak ke gedik namanya tuh.Ala,lepas ni nak bagi hdioh gne kat ainul.Takkan la nak pos kot.Ain,thanks sebab sabar melayan karenah ecah.Sarangae chingu ya!!!Memang semua orang perlukan kawan.Klau tak,hidup ni tak lengkap tanpa kawan.But,kalau nak berkawan carilah kawan yang kita boleh ikut dia ke arah kebaikan.Bukan ikut dia buat bende2 yang mengarut.That's my prinsip.Bila dah kawan tuh,try to be the best.Jadilah kawan yang memahami.Jga perasaan dia,kalu dia nasihat,just ikut je.That's why we need a friend..


Dah naik lengoh tgn aku ni..okep..daa..Anyong!!!
orkedbiruforever...

No comments:

Post a Comment