Followers

Friday 3 August 2012

sweet time!

Salam alaik!

Today I have a lot of fun with Isya..dia balik rumah aku sebab rumah dia jauh.Dan aku sangat seronok sebab ada kawan,biasanya kalau balik pun duduk sengsorang macam orang gilak..Bangun pagi je terus buat kuih raya.Jangan terkejut mekcoh pandai buat kuih raya.*ala,buku resepi kat tepi,wakaka...pastu,kitaorang buat muffin.With my sis too.So far..jadik la jugak bentuk kuih tu.Asalkan nampak macam kuih dah la.Pastu,petang tu pergi shopping kasut raya.Gila ramai sangat orang!huh..kitaorang pergi sekejap je sebab tak ada parking.Padahal aku tak puas lagi nak borong semua barang,biasalah pompuan an!Pastu....let the picture explain sebab aku malas nak tulih panjang2..

ni nama dia kuih bunga dahlia..isya tolong potong ceri*dia ugut aku suh tulih


ni biskut milo campur cornflake.

muffin coklat! walla!



ni la Isya!








Kalau ada yang berkurang,maafkan daku,cewah..sejak bila kau jadi minah bunga ni mekcoh..haih~dah tak ada idea nak post apa..rasanya cukup setakat ni.See u next time yup!

~missorkedbiru


No comments:

Post a Comment