Followers

Thursday 23 August 2012

What's up?!

huarghhh!!!!! Eh lupa..
Assalamualaikum buat pembaca blog saya,,(ketawa sopan)

Heyop! Geramnya saya tengok blog orang cantek-cantek tapi blog saya?Hancuss,,Tadi blogwalking,pastu kebanyakannya guna blogskin..Saya akui saya baru lagi dalam bab-bab ni tapi saya juga ada perasaan jeles(sikit jep),apabila tengok blog orang lain yang superb power tuh,,

Selain geram terhadap perkara tersebut,saya juga geram terhadap diri saya yang sangat,eh tak ada la sampai sangat,yang malas buat homework.Ko pehal?! Maafkan saya,Anda rasa apakah penyebab saya jadi macam tu?Anda ada jawapannya?Sila komen entry ini.Tidak!Berblog tidak menghalang saya untuk tidak membuat kerja sekolah.Saya pun tak pasti apakah jawapannya.

Yang saya peliknya,kenapa saya begitu skema ya hari ini.Mungkin penangan karangan BM yang saya karang tadi kot.Ah,sudahlah mekcoh berlakon,,tak masuk tv pom.

Dahlah hari sabtu kena balik sekolah.Kerja rumah ada lagi tak siap.Apa nak jadi dengan ko ni mekcoh.Hmm,malam ni aku kena buktikan yang aku boleh siapkan homework.Malam ni!We'll wait and see.

InsyaAllah buat! Amin...so,i have to leave my blog terchenta for a while#ohmyenglish!

See you in the court! 
eh,see you bila-bila jep,Bereh??!!

No comments:

Post a Comment