Followers

Wednesday 8 February 2012

gudbye kaka~

salam alaik..
huhu,hari tu ain pindoh,skrang giliran aku yang pindah.Sedih tu memang la.Masa first2 cikgu cakap tuh aku dah nangis,and perkataan pertama yang keluar dari mulut aku'takmoh pegi!!!' huhu..menangisla kau mekcoh,then,telefon my mom,she said ikut pandai awak la nak pegi ke dop.Tapi,suara dia betul2 macam kecewa bila aku cakap aku tanak pergi.Aku cakap la aku sayang gile100 kaka,tapi she said sekolah imtiaz tu bagus.Yelaa tak dapat dinafikan lagi fakta tuh.Then,ikut jelaa my mom.Ikhlas la ni....sikit..huargh!!! nak balik kaka!! Someone please help me..chibar josayo!!
Takpe la mekcoh,mungkin ada hikmah di sebalik ni semua.It's my destiny right?Kat imtiaz nanti,nama mekcoh dah pupus..my new name is shahirah..hihik..gedik jer macam,tapi meaning dia yang masyur tau..cewah,kembang hidung doh..bubye s****..huhu,takley dohlaa tengok dia..kat imtiaz nanti mekcoh dah jadi senyap.Kat kaka jer bising sebab ada ramai kawan.And no more korea..sekali sekala jer dapat dengor lagu,tengok drama..tak boleh dah nak jadi fanatik korea.Tak pelah yang penting struggle dulu 11A+ kat imtiaz,then..bila umur aku dah 18 tahun baru sambung korea balik..hahaa..

Kepada korang yang mengenali mekcoh di kaka dan yang sedang membaca blog *cute ni..maafkan daku yer.Doakan mekcoh berjaya..

Dan kepada orang tuh*maafkan ecah...study smart kay,no more minat2 kat orang.Bukan nak masuk campur tapi saje nak menyibuk..hehe..bukan masanya lagila,lepas spm baru fikir mende tu semua,kawen nanti jangan lupa jemput ecah...buat molek SPM.11A+ kay? Ecah takkan lupekan semua sekali..promise.*mu sorg jer panggil aku ecah.mungkin lepas ni kita dah tak jumpa,mungkin..tak siapa yang tahu.Kalau ada jodoh jumpa lagi..Fighting!!!

gudbye kaka!! Welcome Imtiaz..i luv kaka forever..

#korang jangan buang aku dari 96 geng!!
~orkedbiruforever~

No comments:

Post a Comment