Followers

Saturday 4 February 2012

Running for Running Man~

salam alaik...
   Entah hantu mana sampuk aku suh tengok citer tuh.Kuang3!!First tgok macam boring sebab dop kenal pelakon dia.Lepas tengok memang kelakar habis.Seriously..Bukan apa,bosan duduk umah,tengok la kan.Kebetulan kakak sepupu ada citer tuh copy jelaa.Ok,mak aku memang dah berbuih mulut duk blebe kat aku,i'm sorry mom..huhu..Bez sgat ekpom,kan syanina nanina,aisyah,jieha,ajwa and korang yang sekepala dengan aku.hihik...Chomal chowae!!tapi sekarang tengah waiting episod baru.Dia ada banyak sangattt episod,sekarang pun still ada agi.Try ar tengok.Kelakar and bez.Sungguh aku tak tipu.Aku ni kan gila korea(penipu haram betul) takla gila2 sangat sebenarnya.Okep jer dengan aku.Takla tengok sampai melalaikan aku.Okey je sebenarnya kalu nak minat korea ni..hihik,sempat agi promote korea.Ni mekcoh ada sediakan gambar,korang tengok la.

*sama dengan gambar syen punyer..biyaneyo syen..


sekarang belum tengok lagi episod yang terbaru.Nak sangat3 tengok sekarang..huhu,sabor jelaa.Sudah merapu pasal ni mekcoh..haih-_-
Anyong!!!!

orkedbiruforever..

No comments:

Post a Comment